some questions & answers

 

Vilken maträtt äter du oftast? kyckling och ris. Gärna med smaker av tacos eller paprika.

Tänk snabbt – vad är det bästa just nu? musik. 

Vad funderar du mycket på just nu? Julen. Hoppas att den blir grym!

Vad längtar du till? Jul och Nyår. Att få vara ledig och bara ta det lugnt.

 

Vem pratade du senast i telefon med? Bror.

Vilken pryl saknar du? Skulle vilja ha en iPad ibland.

Vilken människa saknar du? någon som man inte har träffat än. Förhoppningsvis. Tycker om att lära känna nya människor.

 

Vad gör dig glad? Resor! Sol och värme. Vänner och familj. MAT.

Senaste kläderna du köpte? klänningar och massa annat i Ullared i helgen. (många kläder har hög krage)

Senaste prylen du köpte? Allt i Ullared, haha. Bland annat en ananas i silver. (Inredning.) (bilden ovan)

 
 
 

Vad ska du göra nu? Ta det lugnt och chilla med min katt i soffan. Kanske dricka lite vaniljte också.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0