My birthday!

Hej! Idag fyller jag 22 år :) På morgonen idag hade jag föreläsning och metodikpass (vi diskuterade barnböcker). Sedan fick åt jag buffé med Malin och Felicia (Malin bjöd på mat). Efter det så kom familjen och vi åt buffé (grill). Det var väldigt gott, men jag blev supermätt haha! (Man bör ej äta två bufféer på en dag, hehe). Sedan åkte vi hem till min lägenhet och jag fick presenter och vi åt chokladtårta, kaka och glass :) Det var väldigt trevligt och roligt! Kunde inte ha blivit bättre :)
God natt, nu ska jag sova, för jag har hemtenta imorgon vid 08.00. 
 
(Jag i lördags, påskafton 2018)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0