Serie och kvällsmat

 
Nu åt jag precis upp kvällsmaten  (se första bilden: tacobröd med smör och prickigkorv i, ett rött äpple och drickyoggi med smak av mango, banan & apelsin). det var gott!
 
Innan kollade jag på Playmakers. Det är en serie som handlar om hockeyspelare i USA och deras flickvänner. Flickvännerna filmar sin vardag. Intressant serie! Nu ska jag kolla på Last Resort som är en serie från Australien där par ska rädda sina relationer de har tillsammans. Också väldigt intressant och sevärd serie tycker jag :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0