Söndagslistan

♥ 

Bäst denna vecka: Afterski igår med vänner, det var väldigt kul! 

Sämst denna vecka: Alla dessa examinationer och inlämningar vi hade som tog så mycket tid och energi.

Har jag varit arg denna vecka? Ja, när tekniken inte fungerade när jag skulle lämna in ett arbete.

Glad? Yes, när jag var med några vänner!

 

Vad jag har på mig idag:
Blåa träningstights och svart tjocktröja :)

Nästa vecka ser jag fram emot:
Att det blir lugnare i skolan, för vi börjar en ny kurs och att CSN kommer, haha.

Vad jag gör denna söndag:
Kollar på serie och lyssnar på musik. Tar det bara lugnt :)

Morgondagens planer:
Gå på föreläsning.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0