3 saker LISTA

Lista:

3 saker jag borde

1. Gå ut 

2. Hänga upp tavlor

3. Städa

 

3 saker jag kan

1. Vissla

2. Slappa

3. Laga mat

 

3 saker jag inte kan

1. Italienska, jag kan bara några få ord.

2. Sola, tyvärr så är det ingen sol framme (snö). Fast jag gillar snön! 

3. Sjunga, men man kan ju öva sig till bra röst har jag läst, haha.

 

3 saker jag ofta pratar om

1. Att åka utomlands eller resa i allmänhet.

2. Pengar, haha, livet som student är hårt. 

3. Min katt, för hon är grym och hon bor inte hos mig. (hon bor hos familjen, jag bor i en egen lägenhet).

 

3 saker jag önskar mig

1. En underbar sommar 2018! Hoppas man kan få nya fina minnen och bli solbränd.

2. En kattunge

3. En dammsugare, haha, jag har ingen än.

 

3 saker jag blir stressad av 

1. När tekniken inte fungerar när man har en deadline och ett arbete som ska in. 

2. Folk som går sakta och jag vill bara gå förbi, hehe sorry.

3. När jag inte får vara ledig vid viktiga tidpunkter (jul, nyår)

 

 

3 saker jag ska göra i veckan

1. Åka hem till familjen (troligtvis)

2. Laga god mat (pizza)

3. Kolla på serier 

 

3 saker jag ser fram emot

1. Detta nya året (2018)

2. Våren och allt vårmode som kommer ut i butikerna snart!

3. Att fylla 22 år :)

 

3 saker jag gillar

1. Choklad, mörk, mjölkchoklad, vit, all möjlig choklad! 

2. Semester. Tänk palmer, pool, sol och massa bad :)

3. Min familj och vännerna

 

3 saker jag inte gillar

1. Svamp

2. Lakrits

3. Nötter 

 

Sandra
2018-01-18 @ 15:13:08
URL: http://swle.blogg.se/

Dom här lister är alltid roliga att läsa:D

Svar: ja visst är dom :D
Sophiealbs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0