Veckans...

VECKANS BÄSTA: Utgång med vännerna i fredags :) 

 Så här såg jag ut i fredags :)
 

VECKANS SÄMSTA: Jag hittar inte min cykel, har letat efter den ett tag....

 

VECKANS KÖP: Panini med salami och ost, supergott! & Kyckling med jasminris :)

 Här är kycklingen med jasminris och vitlökssås från Maestro :)
 

VECKANS JOBB: Diskning och städning, annars pluggade jag också, vilket är mitt "jobb", haha.

 

VECKANS OVÄNTADE: Jag blev väckt av min katt. Hon var väldigt glad och gick runt och spann.

 Min katt Lizzy :) (hon är 11 år nu)
 

VECKANS GODASTE: Lasagne som jag åt två gånger denna veckan :D

 Jag åt lasagne i Växjö på Rasken och sedan hemma hos familjen.
 

VECKANS PLANER:  Det är söndag idag, så jag ska slappa med katten, smaka cheesecaken och kolla på serier :) (har träningsvärk från dansen vi hade i fredags, så behöver vila, haha)

 Tog bilden när jag hade haft dansen. Hade dessa tropiska träningsbyxor :)
 
Detta var "veckans...-listan" denna veckan (v.4)
Evahle - en blogg om psykisk hälsa
2018-01-28 @ 16:31:00
URL: http://evahle.se

Så härliga bilder :)

Svar: tack :)
Sophiealbs

Natalie Elisabeth
2018-01-29 @ 08:12:00
URL: http://nouw.com/natalieelisabeth

Så roligt med dans, vad för dans dansar du? 😄

Svar: Ja :) jag hade en danslektion där vi fick inspiration till hur man kan använda dans i förskolan :)
Sophiealbs

Dixi Wonderland
2018-01-29 @ 08:56:57
URL: http://dixiwonderland.com/

Tråkigt att du inte hittar din cykel :(

Svar: ja :/ hoppas den kommer fram snart :)
Sophiealbs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0