Söndagslistan

Söndagslistan:

 

Bäst denna vecka: Förfesten och utgången i fredags med vännerna!

Sämst denna vecka: Att kursen jag går just nu är väldigt svår.

Har jag varit arg denna vecka? Säkert, jag kommer inte ihåg.

Glad? Ja, flera gånger

Vad jag har på mig idag: Svarta jeans, t-shirt och en mjuk rosa tjocktröja.

 

Nästa vecka ser jag fram emot:  
Att gå på intervju.

 

Vad jag gör denna söndag: 
Jag ska kolla på serie och bara slappa :)

 

Morgondagens planer:
Imorgon ska jag troligtvis gå på föreläsning, fast det beror på om min förkylning är bättre, annars ska jag vara hemma och vila.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0