Tjejkväll och frozen yoghurt

God kväll! Idag har jag varit och shoppat på köpcentrum i samarkand. Det var tjejkväll idag, för det är ju internationella kvinnodagen imorgon. Jag var där med två tjejkompisar, det var väldigt kul. Vi åt lite frozen yoghurt och jag hittade en ny svart ryggsäck och 3 bikinidelar (korallfärgade). Sen köpte vi även lite mat på Maxi. 
 
Mums! Frozen yoghurt med chokladsmak var godast! (Jag ser väldigt trött ut på bilden, för jag är fortf förkyld och har feber ibland.)
 
 Det här var min outfit idag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0