mitt 2016 i bilder!

 
Jag var på bal i juni. Det blev två baler på två kvällar i rad, sjukt kul!
 
 
 
Vi köpte en båt och var ute och fiskade en del :)
 
 Jag var på Emmabodafestivalen :D 
 
Emmabodafestivalen 2016.
 
Jag tog studenten i juni :D
 
Tårtan var god!
 
Jag fotade naturbilder!
 
 Jag flyttade även hemifrån till en studentlägenhet :) (september 2016)
 
 
bilden är från min lägenhet.
 
Bildresultat för spanska quote
Jag började plugga spanska på universitetet :)
 
Jag fick massa fina julklappar (några av dom är på bilden) julen 2016.
 
 
Nu när jag har kollat tillbaka lite på året så känns det som att jag har hunnit med jättemycket! Jag är väldigt glad över allt jag har hittat på och alla jag har träffat under 2016. Nu hoppas jag bara att 2017 blir minst lika bra :)
 
 
 
 
Amanda Jona [SPONTAN]
2017-01-13 @ 08:00:13
URL: http://spontan.blogg.se

Så kul att få se, din balklänning var verkligen magiskt vacker! :)

Svar: tack! :)
Sophiealbs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0