Det bästa med våren

Jag kom att tänka på att jag borde göra en lista med de bästa sakerna med våren. För jag längtar till varmare tider.
 
 
Det bästa med våren:
 
1. Man kan ha på sig solglasögon! Älskar att matcha solglasögonen till min outfit!
 
2. Man ser fina färgglada blommor i rabbatterna och i stan :)
 
3. Man kan ha på sig sin vårjacka. Skönt att slippa ha vinterjacka, vantar, halsduk och mössa. 
 
4. Det finns vårkläder i butikerna! Äntligen kläder med blommönster och glada färger.
 
5. Man kan ha en picknick ute i solen. Gärna i en fin park. Ta med sig vindruvor, kex, en baguette, saft, jordgubbar och annat gott :)
 
6. Man kan äta glass utomhus igen! Tänk alla goda nya glassorter...
 
 
 
7. Det blir troligtvis varmare vilket betyder att man vill vara ute mer och kan då ta soliga promenader, cykla och bara sitta ute på en bänk och sola.
 
 
ajlimullersandvik.blogg.se
2018-03-28 @ 09:42:13
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

vilken uuuunderbar lista, jag skulle också vilja sammanställa en. Jag har sådan vårlängtan!

Svar: Tack! gör det :)
Sophiealbs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0