Flytta till Spanien

 
Vill resa snart! Hade vart kul att flytta till Spanien några månader, uppleva landet och testa sina spanska-kunskaper, haha. Just nu läser jag ju spanska och det är inte mycket som hindrar mig från att bara sticka iväg. Men helst vill jag ha ett jobb i Spanien, men det kanske löser sig när man väl är där nere. Aja, så småningom så lär jag hamna i Spanien, så... ja, nu under tiden så får jag väl bara öva på spanskan. :)
emelie
2016-12-10 @ 15:10:57
URL: http://nouw.com/emelieastemo

oj vad spännande :D

Svar: javisst :D
Sophiealbs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0