Japanskt godis - pocky

Tips på snacks: Pocky
Detta "godiset/snackset" tycker jag är gott och det finns flera smaker (detta är jordgubb!) Det finns även oreo, banan/choklad, choklad, blåbär mm. Det är som salta pinnar fast istället för salt så är det söta smaker :) 
 
 btw. man kan köpa dessa i vanliga mataffärer.
______________________________________________________
Idag har jag haft föreläsning om digitala verktyg, väldigt intressant :)
Jeanette
2018-02-05 @ 20:48:33
URL: http://nouw.com/jeanettek

Spännande tips :)

Svar: kul o höra :)
Sophiealbs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0