Roadtrip till Tyskland - bildbomb

Hej! Igår var jag i Tyskland. Åkte med en bussresa till Puttgarden (vi skulle handla på Bordershop). Det blev en rolig resa med härliga vänner :). Här kommer lite bilder.
 
Vi åkte färja från Rødby (Danmark) till Puttgarden i Tyskland. (för att handla på Bordershop).
 
Bild 1: Vi åt mat på färjan, jag åt korv (pølse). Ketchupen smakade senap, så den fick ligga kvar på tallriken hehe.
Bild 2: Toaselfie på färjan. Väldigt fräsch toa för att vara på en färja!
Bild 3: Hittade en jättestor nutellaburk på Bordershop i Tyskland. (synd att jag inte gillar nutella, haha)
Bild 4: Här köpte jag chips, dricka och kinderägg (det fanns 7 ägg i den figuren).
 
Bild 1: Jag är ute på däck på färjan. Bild 2: Söta gosedjur som man kunde köpa på färjan.
Bild 3: Några spelmaskiner (jag spelade inte) Bild 4: Batman-spel. 
 
Det var några bilder från resan. Vi åkte buss 05:00 på morgonen och kom hem ca 19-20 på kvällen samma dag. Summan av detta: en väldigt rolig roadtrip :D
linda
2018-02-04 @ 14:19:15
URL: http://www.nouw.com/Lindalinnros

vissa saker stämmer väll :) men mycket är nog samma på alla tecken :)

Svar: aa, det känns som det :)
Sophiealbs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0