Shoppade kläder!

Hej! Idag är det fredag, som jag har sett fram emot denna dagen och helgen :) Ikväll blir det fest med några vänner och sedan utgång, yey! 
 
Igårkväll shoppade jag kläder med en kompis, tänkte visa vad jag hittade.
 
En svart top med velvet material (mjuukt!) En lång, svart kjol med dragkedja och en slits. 
En grön t-shirt med text på samt två olika byxor. Ett par helsvarta och ett par mer slitna med detaljer på.
 
 
 
 
Här ser man detajlerna på byxorna, väldigt snyggt tycker jag :)
 
Jag fyndade dessa kläder på New Yorker, min favoritaffär faktiskt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0