Nya inredningsdetaljer

Hej! jag fick en del inredningssaker i julklapp, tänkte visa hur jag har använt dom i lägenheten :)
 
 
Här är en ny bricka och nya tallriksunderlägg :) de passar väldigt bra ihop!
 
 
Den här tavlan är dock ingen julklapp, utan den har jag köpt själv några månader tillbaka, men jag hängde upp den igår :) Det är lampor i tavlan så den lyser fint när man har det nersläckt.
 
 
Ett underägg till datorn. Väldigt smidigt, jag använder det just nu.
 
 
På datorunderlägget är det ett mönster som en världskarta, vilket jag tycker var väldigt snyggt :)
 
Nu ska jag nog göra pulvercappucino! ha det bäst :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0