TB: Finsittning 2017

 
Throwback till: Finsittningen 9/12 2017
 
Jag var på en finsittning den 9/12 2017. Det var väldigt kul :) Maten var god och det var allmänt trevligt!
 
 
Min outfit, en jumpsuit av velvet material och en svart väska med samma material. 
 
 
Dukningen. Haha, kul att det står "Sofia" på ena lappen. Jag heter ju Sophie. Sen skrev jag allt jag inte tycker om på "allergilistan" (lakrits, svamp och nötter). smart va? lol
 
Förrätten var en soppa med aubergine i, samt bröd med ost på. vääldigt gott! 
 
Huvudrätten var kött med basilika och potatis med sås :) jättegott det med!
 
Hoppas ni gillade denna throwbacken (tillbakablicken), nu ska jag fortsätta lyssna på musik och chilla :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sophiealbs.blogg.se

21 år. Jag studerar på högskolan. Sophie heter jag och drömmer om att bo i Spanien. Vill även resa till Australien... Min blogg handlar om min vardag, inredning, bilder, smink, resor osv.

RSS 2.0